Siker storyk estje - avagy hogyan épültek birodalmak a semmiből

2025. április 27.

Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy ott lehess az eseményen!

Szervező
Kezdete
2022. 04. 05. 19:30
Vége
2022. 04. 05. 21:30
Helyszín
Stifler Ház Dob utca 19.
20:26:11

Leírás

 

Elővételes jegyek: https://tixa.hu/sikersztorik

Folytatódik sikersztoris estünk, ahol olyan történeteket mutatunk be, ahol azok főszereplői a semmiből építettek fel egy nagy birodalmat. A következő alkalommal két olyan nagyon különleges és jól ismert brand történetét mutatjuk be, akikért Havervagyilag hónapok óta küzdöttünk, úgyhogy egy kisebb sikersztori, hogy ők így együtt, egy helyen lesznek. 

Ők azok:

Tomán Szabina, a Toman Diet alapítója
Szabina 15 év modelkedés után alapította meg saját cégét, a Toman Lifestyle Kft-t

Története saját fogyásának történetével kezdődik. Gyermekének születése után 30 kg súlyfeleslegét megelégelve, tudatos életmódváltásba kezdett. Nemcsak sikerült lefogynia, hanem ezt olyan látványosan tette, hogy egyre többen fordultak hozzá tanácsért. Közben, folyamatosan képezve magát, elindította saját vállalkozását. 
2015-ben, 15 év modellkarrier után alapította meg saját cégét, a Toman Lifestyle Kft-t, amely 5 év alatt egymilliárdos, franchise-rendszerben működő vállalkozássá nőtte ki magát, közel 30 hazai, 2017-től pedig több külföldi (román, osztrák) szalonnal is rendelkezik.
Több mint 10 000 ember életmódváltása, több mint 55 000 leadott kilogramm köszönhető a Toman életmód-programnak. Mindez saját fogyásának történetével kezdődött. Klasszikus sikertörténet...

Glamour Women of The Year – az Év Vállalkozója kategória nyertese 
Ernst & Young az Év Üzletembere díj Életminőség Fejlesztése különdíj jelöltje 


A Dorko story - Vendégünk Gém Péter
Ma már nem tudunk elmenni egy nagyobb rendezvényre úgy, hogy ne botlanánk bele legalább egy „DRK” feliratba…  Budapest nem létezik a Dorko nélkül. Péter szerint a sikerük titka az együttműködés ereje, valamint hogy felvállalják: ez magyar márka. 
A nagyon piciből indult vállalkozásnak, ma már 600 alkalmazottja és 16 üzlete van. Több mint 500 cipővel és több mint 1000 termékükkel.
Kezdetektől magyar művészekkel dolgoznak együtt. Nagy hangsúlyt fektetnek a tehetségek felkutatására és támogatására, legyen szó festőről, szobrászról vagy éppen graffiti művészről.

A Dorko alighanem legnagyobb sikere az, hogy felvállaltan magyar márkát tett vonzóvá magyar fiatalok számára, közben olyan világsztárok is hordják a termékeiket, mint Chester Bennington, John Newman, Martin Garrix vagy éppen Louis Fonsi. 


Kérdezzük majd őket - fő kérdésként - a sikereik titkáról, legzseniálisabb húzásaikról, legnagyobb hibájukról, legnehezebb élethelyzetükről, terveikről, rutinjaikról, napirendjükről, inspiráló vagy számukra fontos filmekről, könyvekről és emberekről, és kérünk a végén egy átfogó nagy üzenetet tőlük.

Belépő elővételben 2400 Ft.