Siker storyk Estje az Ötkertben. Október 17. Kedd

2025. április 30.

Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy ott lehess az eseményen!

Szervező
Kezdete
2017. 10. 17. 19:00
Vége
2017. 10. 17. 22:00
Helyszín
Ötkert Zrínyi utca 4.
07:40:23

Leírás

 

Nagy nagy népszerűségnek örvend és egy kis siker story a Havervagyon belül a siker storys sorozatunk, ahol olyan történeteket mutatunk be -  a történetek főszereplőivel -, akik valami kevésből vagy éppen a semmiből, valami nagyot, valami maradandüt hoztak létre. Self made (wo)manek sikertörténeteiként is hívjuk ezeket az estéket, melyek különösen inspirálóak, tanulságosak és közben szórakoztatóak. Volt már vendégünk 3 olimpiai bajnok, Náray Tamás, híres divattervező (náray tamás), az Extreme digital a menza étterem vagy nemzetközi díjakat nyert reklámügynökség vezetője, a Rézangyal brand megalapítója stb.
Október 17-én kedden is három, igazán különleges vendégünk lesz. Három különleges sikertörténet, teljesen más területről, más történettel és más fázisban de nagyon erős storyk :)

 

Az első történet:
ÁERON - EGY MAGYAR DIVATMÁRKA VILÁGSIKERE
Az első egy új magyar világmárka különleges története a divat világából, ami az Áprilisi forbes címplapján úgy szerepel: ÁLOMÉPÍTŐK - egy magyar divatmárka világsikere
Áron Ezster tervezőként dolgozott , mikor akkori barátja megkérdezte? El tudod képzelni, hogy legyen egy saját márkád?. Eszter azt válaszolta: Igen ezt szeretném mindennél jobban.” Így indult a történet, amit innentől a Forbes foglal össze a legfrappánsabban: Ha a tehetséges tervező, a vérprofi menedzser és a tökeerős befektető láncolatából csak egyetlne szem hiányzik,a divatipar keményen versengő sznob világa nem nyílik meg.. EZt biztosan megtanítja az Aeron storyja, miképpen azt is, hogy ahol egy húszas egy harmincas és egy negyvenes nő - három erős de egészen különböző karakter - közös álmot álmodik, ott nagy dolgok történhetnek. Például, egy Budapesten kitalált magyar divatmárka New Yorktól Japánig néhány év alatt beveszi a világ divatiparának bástyáit.

 

A második történet:
RED BULL PILVAKER

Nagy fába vágja fejszéjét Takács Ákos, aki a maga fiatal célcsoportját,  az 1848/49-es szabadságharccal és a magyar szépirodalommal akarta megszólítani. Finoman szólva is sikerült a dolog…  Idén 2 napon belül 3x töltötte a Pilvakker meg az Erkel színházat, úgy hogy percek alatt elfogytak a jegyek még a főpróbára is. 

Mi is a Pilvaker? FIATAL MAGYAR MŰVÉSZEK, A MAGYAR KÖLTÉSZET IKONIKUS VERSEIT INTERPRETÁLJÁK A SAJÁT STÍLUSUKBAN, SEGÍTSÉGÜL HÍVVA A ZENE, A SZÍNHÁZ ÉS A KREATIVITÁS EREJÉT.
Hogy honnan jött az ötlet és honnan jött a név? Hogy sikerült maga mellé állítania a Red Bullt, hogyan a legnagyobb hazai színészeket és sztárokat (a Well Hello, Punnany, Halott Pénz) és persze, hogyan sikerült megnyernie magának a legfontosabbat, a közönséget? Hát többek közt erről fog beszélni Takács Ákos, de szóba fogjuk hozni karriertörténetét is a Red Bullnál.

 

3. Történet: AZ index és Új Péter története
1999-ben az Internetto szerkesztői egy heves vita után, felpattantak a tulajdonossal folytatott megbeszélésről, lementek a szemközti étterembe és megalapították az Indexet! Rengeteg fordulat, dráma harc és kilátástalanság után és árán az Index hamarosan az első számú hírportállá vált, ami mai napig sokunknak az első oldal, amit felkeresünk, ha tudni akarjuk mi történik a világban. 
Az Index, Új Péter saját gyermeke és közös történetük több is, mint egy siker story, mert - az este folyamán majd részletezett okokból - , 2011-ben, meg kellett váljon saját gyermekétől és fel kellett építenie egy teljesen új brandet. Hát ez is sikerült… a 444-el.
Mit találtak ki az Indexes fiúk annak idején? Hogy sikerült magukat a semmiből felküzdeniük a legolvasottabb magyar hírportállá? Van-e ennek is titka vagy ennek sincs :)?